2010. május 19., szerda

Gyermeknap



Mivel is ünnepelhetné egy iskolai könyvtár a közelgő gyermek napot? Természetesen új könyvekkel!
A Bookline, az Alexandra és a Libri is "jóárasította" a gyermekkönyveket. Mit sem ér az egész, ha nincs beszerzési keret. Én mégis összeválogattam százezer forint értékben olvasnivalót a Bookline honlapjáról, és ha nem is küldtem el a rendelést, legalább addig élveztem a dolgot, amíg képzeletben vásároltam.
          Reggel gondoltam egyet, és megkérdeztem, van -e lehetőség vásárlásra. És volt! Sőt, százötvenezerért garázdálkodhattam a az internetes könyvkereskedelem virtuális polcain. Nem veszett kárba a tegnapi álmodozás, valósággá vált, sőt, többre volt lehetőség, mint amennyit elképzeltem.
Lesz Thomas, a gőzmozdony - Bendzsi vágyot rá.
Lesznek új verses kötetek - a versmondó maraton óta sokan keresik őket.
Rendeltem új autós könyveket - ezekből sosincs elég.
Berg Judit, Böszörményi Gyula, Scolar ablakos könyvek, és még sorolhatnám...Több, mint száz kötetre futotta így most, hogy olcsóbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése