2015. március 24., kedd

Kedvenc könyvem a könyvtárban.

A suliban a kedvenc helyem a könyvtár. Itt nagyon sok programunk van: Minden második hónapban péntekenként kézműves foglalkozás délután, sulirádió hétfőnként reggel, és persze minden nap a kölcsönzések. Egyik délután kölcsönözni mentem. Nekem sosincsen konkrét olyan könyvem,  amit ki szeretnék kölcsönözni. Ezen a napon is így volt. Csak lézengtem a könyvtárban, és beszélgettem Edit nénivel a könyvtárossal, és Vikivel, a barátnőmmel. Nézegettem a könyveket, és egyszer csak megakadt a szemem az Operaház fantomja átdolgozott kiadásán. Itthon rögtön elkezdtem olvasni, majd az interneten tovább nézelődtem. A youtube-on találtam zenét és filmrészleteket is. Ezen a napon ez lett a kedvenc kölcsönzött könyvem. azóta szeretek átdolgozott műveket olvasni.

Kollár Bernadett 5.a osztályos tanuló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése